Betalingen

Betalingen en transacties

Alle gelden van lidgeld, kampgelden, centjes voor weekenden, etc. worden steeds overgeschreven, tenzijn anders vermeld op de uitnodiging/maandbrief. Een overschrijving heeft als voordeel dat een transparante betaling kan plaatsvinden waarbij beide partijen in het bezit zijn van betalingsbewijs. Dit zorgt ook voor een snellere en veiligere afhandeling van ledendossiers.

Rekeningnummer: BE57 1030 1296 5635
BIC: NICA BE BB
Bank: Crelan

Lidgeld

Wanneer uw kind eens wil kijken of scouts iets voor hem/haar is mag hij/zij 3 keer gratis komen proeven van onze activiteiten. Bij de 4e keer vragen wij om uw kind in te schrijven. Bij inschrijving vragen wij lidgeld (= het verzekeringsgeld bepaald door Scouts en Gidsen Vlaanderen) en een bijdrage voor de vieruurtjes.
Het lid- & vieruurtjesgeld bedraagt €50. Door dit te betalen is uw scoutsboy of scoutsgirl voor een volledig scoutsjaar verzekerd, kan het gebruik maken van ons spelmateriaal en krijgt hier iedere activiteit een vieruurtjes aangeboden. Indien uw kind al twee of meerdere broers/zussen in de scouts heeft, bedraagt het lid- & vieruurtjesgeld €25.

Een groot deel van de verwerking is gekoppeld aan onze GroepsAdministratie (tool om het ledendossier te beheren) en een boekhoudingsysteem. Gelieve dus rekening te houden met volgende instructies:

• Voer voor elke lid een aparte betaling uit. Combineer dus nooit betalingen van meer dan één kind.
  • Als mededeling volg je het volgende model: voornaam lid – achternaam lid – Tak – reden van overschrijving.

Voor het lidgeld van Jacky Lafon wordt dit:
    Jacky – Lafon – Jong-Givers – lidgeld

Bekijk hier hoe je een deel van het lid -en kampgeld kan terugvorderen van het ziekenfonds.

Bedankt voor uw begrip!

Victor, Aljosha en Dora